2015. december 28., hétfő

Bemutatkozó | Jennii T.

Hello Emberek! 

Ezúton szeretném megragadni az alkalmat, hogy bemutatkozzak:
Jennii T. vagyok a Lucy Design Blog új szerkesztője.

Első sorban néhány szót írnék magamról bemutatkozásképpen, utána pedig, hogy mire is lehet tőlem számítani. 
Tehát, mint már olvashattátok, a nevem Jenni, tizennyolc éves vagyok és négy év blogger tapasztalattal a hátam mögött pötyögök most nektek. Rengeteg blogot vezettem már; többek között kritikák írásával foglalkoztam, könyv ajánlókat írtam, illetve egy jó pár saját történetet is megalkottam.
Imádok olvasni és rengeteg könyvet felhabzsoltam már, illetve abból kifolyólag, hogy én magam is írok a kritikákat próbálom mindig reálisan megírni úgy, hogy azok építőek is legyenek. 
Na de, hogy mit is várhattok tőlem? 
Első sorban blogokról fogok írni kritikákat rendelésre, illetve olvashattok tőlem könyvajánlókat is. 
A kritikákon kívül rendelhettek még tőlem: rendezett képeket és könyvborítókat. 
Ezek mellett pedig igyekszem egyszer-egyszer egy textúra, png vagy karakter csomaggal is előrukkolni. 

Ha bármi kérdésetek-kérésetek van, akkor írjatok bátran itt, vagy az e-mail címemre: jennii.reader@gmail.com 

Remélem, hogy hasznosak lesznek a bejegyzéseim számotokra és tudok nektek segíteni! 
Jó böngészést... 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése